Hüseyin ZORKUN – HATAY – TEKHA
Hatay Valisi Mustafa Masatlı’nın takdirleriyle, Rüştü Yılmaz tarafından Hatay Polisevi’nde görevlerinde üstün başarı gösteren emniyet personeli için kahvaltı programı düzenlendi.
Program kapsamında başarılı personele başarı belgeleri takdim edilirken, teşkilat içerisindeki motivasyon ve dayanışmanın güçlendirilmesi hedeflendi.
İl Emniyet Müdürü Rüştü Yılmaz, görevlerinde gösterdikleri üstün gayret ve özveri dolayısıyla tüm personele teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.

