Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Erzurum Valisi Aydın Baruş’a Hayırlı Olsun Ziyareti

ERZURUM / TEKHA Erzurum’da

ERZURUM / TEKHA

Erzurum’da çeşitli sendika temsilcileri, Vali Aydın Baruş’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Gerçekleşen ziyarette, Hak-Sen Konfederasyonu ve bağlı sendikaların yöneticileri bir araya geldi.

Hak-Sen Heyeti Vali Baruş ile Görüştü

Hak-Sen Konfederasyonu Bölge Başkanı ve Sağlıkta Hak-Sen Genel Başkanı İlim Gödekmerdan öncülüğündeki heyette; Yönetim Kurulu Üyeleri Habibe Gündoğdu, Mehmet Necati Eğercioğlu, Mariya Akkuş, Kenan Yıldız, Bölge Avukatı Emre Artuç, Sağlıkta Hak-Sen İl Başkanı Oğuzhan Mirze ve Büro Hak-Sen İl Başkanı Doğan Özsarılar yer aldı.

Yeni Görev İçin İyi Dilekler İletildi

Ziyarette heyet üyeleri, Erzurum Valisi Aydın Baruş’a yeni görevinde başarı dileklerini iletti. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.