OSMANİYE / TEKHA
Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, Ramazan Bayramı’nın ilk günü düzenlenecek bayramlaşma programına tüm vatandaşları davet etti.
Bayramın İlk Günü Meydanda Buluşma
Vali Serdengeçti’nin yaptığı açıklamaya göre bayramlaşma programı, 20 Mart Pazar günü saat 10.00’da Devlet Bahçeli Meydanı’nda gerçekleştirilecek.
Tüm Vatandaşlara Açık Davet
Bayramın coşku ve sevincini birlikte yaşamak istediklerini belirten Serdengeçti, tüm Osmaniyelileri programa katılmaya davet etti. Bayramlaşma etkinliğinin birlik ve beraberliği pekiştirmesi hedefleniyor.
Birlik ve Beraberlik Vurgusu
Vali Serdengeçti, bayramların toplumsal dayanışmayı artıran önemli günler olduğuna dikkat çekerek, bu özel günde vatandaşlarla bir araya gelmekten memnuniyet duyacaklarını ifade etti.


