Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Malatya’da Bakan Uraloğlu’na Fahri Hemşehrilik Beratı Verildi

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, 6 Şubat depremleri sonrası kente sağladığı destekler nedeniyle Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na “Fahri Hemşehrilik Beratı” takdim etti.

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı

Cem Parlak – Malatya/TEKHA

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na, 6 Şubat depremleri sonrasında Malatya’ya sağladığı katkılar ve yeniden imar sürecine verdiği destekler dolayısıyla “Fahri Hemşehrilik Beratı” verdi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından Malatya’da hayata geçirilen yatırımların açılış programına katılmak üzere kente gelen Bakan Uraloğlu, Malatya Büyükşehir Belediyesi’ni ziyaret etti. Belediye Meclisi’nde alınan karar doğrultusunda verilen berat, Başkan Sami Er tarafından takdim edildi.

Başkan Er: “Her Zaman Yanımızda Oldunuz”

Törende konuşan Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Bakan Uraloğlu’na teşekkür ederek, deprem sonrası süreçte verilen desteklerin Malatya için büyük önem taşıdığını belirtti.

Başkan Er, “Depremin yaralarını sardınız. Daha dirençli bir şehir oluşması için Sayın Cumhurbaşkanımız ve siz Bakanlarımızın büyük destekleri oldu. Hiçbir talebimizi geri çevirmediniz. Her zaman eliniz üzerimizdeydi. Malatya’ya çok büyük katkılarınız oldu” ifadelerini kullandı.

Bakan Abdulkadir Uraloğlu ise beratın kendisi için ayrı bir anlam taşıdığını vurgulayarak, “Bu benim ilk aldığım berat. O nedenle çok kıymetli. Sizin şahsınızda tüm Malatyalı hemşehrilerime teşekkür ediyorum” dedi.

815 Kişilik Kütüphane Projesi Tanıtıldı

Ziyaret kapsamında Başkan Sami Er, belediye binasında yapımı devam eden 815 kişi kapasiteli kütüphane inşaatını Bakan Uraloğlu’na gezdirdi.

Kütüphanenin bağımsız bir şekilde hizmet vereceğini belirten Başkan Er, “Alanı tamamen güçlendirdik. Seminer salonları ve amfimiz bulunuyor. 7 gün 24 saat açık olacak. Öğrencilerimize ücretsiz çay, su, kahve ve çorba ikram edeceğiz. Ailelerin çocuklarını güvenle bırakabilecekleri, bölgenin en büyük kütüphanesini inşa ediyoruz” dedi.

Bakan Uraloğlu da projeden dolayı Başkan Er’e teşekkür ederek, kütüphanenin Malatya’ya hayırlı olmasını temenni etti.